Czujnik jakości powietrza w Szumowie

Czujnik jakości powietrza w Srebrnej

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 

Wójt Gminy Szumowo

ogłasza nabór na wolne stanowisko Sekretarza Gminy

 

 

miejsce pracy: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo

 

1Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. wymagany czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

  8. brak przynależności do partii politycznej,

  9. niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

2Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,

  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów,

  3. umiejętność opracowywania aktów prawnych,

  4. zdolność podejmowania decyzji,

  5. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

  6. umiejętność organizowania sprawnej i efektywnej pracy zespołu,

  7. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność za realizowane zadania,

  8. wysoka kultura osobista,

  9. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;

  10. prawo jazdy kat. B,

  11. koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.

3Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy Urzędu Gminy,

  2. nadzór nad organizacją pracy urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

  3. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw interesantów,

  4. opracowywanie projektów zmian regulaminów wewnątrzzakładowych,

  5. nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków,

  6. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,

  7. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i decyzji Wójta,

  8. nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z Kodeksu Wyborczego,

  9. nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu oświaty,

  10. wykonywanie innych zadań określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta Gminy.

4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. planowane zatrudnienie od 1 kwietnia 2025 r.,

  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie,

  3. pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony 3 -mcy,

  4. praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,

5Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  2. kwestionariusz osobowy dołączony do ogłoszenia,

  3. list motywacyjny,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających,

    1. staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy;

    2. dyplom/y ukończenia studiów;

    3. posiadane uprawnienia i ukończone kursy.

  5. oświadczenie kandydata o:

    1. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków;

    2. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    3. posiadaniu obywatelstwa polskiego;

    4. nieposzlakowanej opinii;

    5. braku zakazu pełnienia funkcji wiązanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

    6. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;

  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j. t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),

  7. koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.

 

UWAGA. 

CV, list motywacyjny, oraz wszystkie oświadczenia wymienione w ust. 5 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składającą ofertę.

Kserokopie świadectw pracy, dyplomów, dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata ubiegającego się o stanowisko sekretarza gminy.

 

6Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

  1. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Szumowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów, pozostałe informacje:

  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Szumowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lutego 2025 r., w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”. W przypadku nadania ofert pocztą decyduje data wpływu do Urzędu,

  2. dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny,

  3. kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  4. Wójt Gminy Szumowo zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko Sekretarza Gminy lub jego unieważnienia, w szczególności wobec stwierdzenia w trakcie procedury naboru braku wolnego stanowiska urzędniczego,

  5. o rozstrzygnięciach postępowania konkursowego, aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową,

  6. dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane drogą pocztową,

  7. dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane w Urzędzie Gminy zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,

  8. informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,

  9. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

 

      Wójt

Andrzej Pskiet

 

Zarządzenie Wójta Gminy Szumowo