Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Szumowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko Sekretarza Gminy
miejsce pracy: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wymagany czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
-
brak przynależności do partii politycznej,
-
niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
-
umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
-
umiejętność opracowywania aktów prawnych,
-
zdolność podejmowania decyzji,
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
-
umiejętność organizowania sprawnej i efektywnej pracy zespołu,
-
rzetelność, terminowość, odpowiedzialność za realizowane zadania,
-
wysoka kultura osobista,
-
biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
-
prawo jazdy kat. B,
-
koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy Urzędu Gminy,
-
nadzór nad organizacją pracy urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
-
nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw interesantów,
-
opracowywanie projektów zmian regulaminów wewnątrzzakładowych,
-
nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków,
-
prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
-
nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i decyzji Wójta,
-
nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z Kodeksu Wyborczego,
-
nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu oświaty,
-
wykonywanie innych zadań określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta Gminy.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
planowane zatrudnienie od 1 kwietnia 2025 r.,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie,
-
pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony 3 -mcy,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dołączony do ogłoszenia,
-
list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających,
-
staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy;
-
dyplom/y ukończenia studiów;
-
posiadane uprawnienia i ukończone kursy.
-
-
oświadczenie kandydata o:
-
stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków;
-
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
nieposzlakowanej opinii;
-
braku zakazu pełnienia funkcji wiązanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
-
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
-
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j. t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
-
koncepcja funkcjonowania Urzędu Gminy Szumowo.
UWAGA.
CV, list motywacyjny, oraz wszystkie oświadczenia wymienione w ust. 5 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składającą ofertę.
Kserokopie świadectw pracy, dyplomów, dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata ubiegającego się o stanowisko sekretarza gminy.
6. Informacja o warunkach pracy i wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
-
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Szumowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi 6%.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów, pozostałe informacje:
-
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Szumowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Szumowo ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lutego 2025 r., w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”. W przypadku nadania ofert pocztą decyduje data wpływu do Urzędu,
-
dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane w nienaruszonej kopercie na adres zwrotny,
-
kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
-
Wójt Gminy Szumowo zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego na stanowisko Sekretarza Gminy lub jego unieważnienia, w szczególności wobec stwierdzenia w trakcie procedury naboru braku wolnego stanowiska urzędniczego,
-
o rozstrzygnięciach postępowania konkursowego, aplikantów powiadamia się telefonicznie lub drogą pocztową,
-
dokumenty osób, które nie spełniły wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu zostaną odesłane drogą pocztową,
-
dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane w Urzędzie Gminy zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
-
informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
-
osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wójt
Andrzej Pskiet
Zarządzenie Wójta Gminy Szumowo